امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0

نهال انگور کشمشی

انگور با نام علمی Vitis vinifera گیاهی است بوته ای و رونده که میوه ی آن به شکل بی دانه و دانه دار موجود است، این دو نوع انگور در رنگ های زرد – سبز – سیاه – قرمز رویت می شوند.

ارقام بی دانه همانند نهال انگور کشمشی بهترین نوع انگور برای تولید کشمش هستند؛ از این رقم به دلیل داشتن حبه های درشت و شیرین، کشمش مرغوبی تولید می شود که پرطرفدار بوده و صادراتی است. انگور بی دانه به دو رنگ سفید مایل به زرد و قرمز دیده می شود.

نکته:انگور سفید بی دانه از معروف ترین انواع انگور است و درخت انگور بی دانه ی قرمز در برخی مناطق کمتر یافت می شود.

یکی از انواع نهال های بوته ای انگور ک میوه آن بی دانه می باشد انگور کشمشی؛ است. این نوع از نهال انگورها را می توانید در چندین رنگ خریداری کنید و با کاشت انواع آنها اقدام به احداث باغ نمایید.

نهال انگور کشمشی؛ برای تولید انگورهای بی دانه یکی از بهترین نهال هایی به شمار می روند که برای تولید کشمش آنها را می کارند. حبه های میوه این نهال شیرین و درشت می باشد و به همین دلیل کشمش های با کیفیتی را ارائه می دهد. از نظر صادراتی باید بدانید این نوع نهال ارزش زیادی دارد و میوه های آن را به عنوان کشمش با قیمت مناسبی خریداری می کنند.

اگر شما می خواهید اقدام به خرید نهال نمایید تنها باید ازنهالستان های معتبر آن را خریداری کنید. در این صورت خیالتان راحت است که نهال از نظر بافت و سالم بودن ویژگی های لازم را دارد. قیمت نهال انگور کشمشی؛ بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل می توانید تعداد زیادی از آن را خریداری کنید و در باغ خود بکارید.

ارسال دیدگاه